Methoden

Informatie-tsunami

Door de technologische ontwikkeling en de hoeveelheid informatie wordt het verandervermogen van financiële dienstverleners zwaar op de proef gesteld. De financiële sector worstelt sterker dan andere branches met de noodzaak van snelheid, zo blijkt uit onderzoek. Veel financiële producten zijn commodities geworden en de marges staan onder druk.

Drie kerncompetenties zijn van belang voor blijvend succes:

  • Innovatie van producten en diensten,
  • Effectief gebruik van nieuwe technologieën
  • Het optimaliseren van de processen.

Nieuwe relevante betekenis geven aan de dienstverlening via onderscheidende en gedifferentieerde diensten gebruikmakend van de technologie kunnen voor nieuwe impulsen zorgen.

Richting geven en heldere verantwoordelijkheden

Excellente organisaties zijn open, actiegericht en betrokken. Zij verbeteren en vernieuwen zich continue en voelen zich verantwoordelijk voor het resultaat voor de klanten. Onze aanpak is erop gericht dat te realiseren via een combinatie van toewijding, focus, eenvoud en duidelijkheid.

Missie en klantbelevingkopie

 

De kernvragen zijn: ‘wie wilt u zijn?’ en ‘wat wilt u betekenen voor uw klant of voor de samenleving?’ Het antwoord hierop is de input voor de inrichting en besturing van de organisatie en de borging van het verbetervermogen. Dit is de basis voor de gewenste cultuur en gedrag.

Wij vertellen graag meer over onze ideeën hoe u blijvend toegevoegde waarde kunt leveren.

Contactgegevens

Aris Neven + 31 (0)6 513 40 511
Benedenkerkseweg 94
2821 LE Stolwijk

Volg WNK via

Laatste bericht